Fantastisch nieuws : Oigo is opnieuw verkozen als goede doel in de rit van de gouverneur op
8 april 2017 te Zulte ! Allen daarheen…
//www.klassiekervanhetgoededoel.be/uncategorized/dit-zijn-onze-goede-doelen/
Fantastisch nieuws : Oigo is opnieuw verkozen als goede doel in de rit van de gouverneur op
8 april 2017 te Zulte ! Allen daarheen…
//www.klassiekervanhetgoededoel.be/uncategorized/dit-zijn-onze-goede-doelen/
Groeien en succes krijg je als vereniging niet zomaar, ………. Je moet dit verdienen!
Het vereist een duidelijke visie waar consequent wordt naar gehandeld, volledige transparantie in het beleid, een open en duidelijke communicatie …….. kortom, geloofwaardigheid opbouwen bij het brede publiek is van groot belang.
Vandaag staan we aan de vooravond van ons eerste jubileumjaar, midden 2007 vond een eerste vergadering plaats ten huize van onze toenmalige voorzitter.
Op 27 december 2007 werd de VZW OIGO opgericht.
Al die jaren zijn we onze visie trouw gebleven; fondsen inzamelen om te investeren in projecten die het comfort van de kankerpatiënt verhogen. Om dit jaar na jaar te kunnen realiseren kunnen we ondertussen op heel wat sympathie rekenen van diverse personen en verenigingen.
Ook in 2016 werd er heel wat op het getouw gezet ten voordele van OIGO!
Donderdag 20 oktober was de “Dag tegen kanker”
AZ Maria Middelares verdeelde zo’n tweeduizend gele lintjes, symbool van verbondenheid en medeleven met patiënten en familie. De kankerpatiënten werden verwend met een gezond hapje. Bezoekers informeerden zich bij standen van vzw Oigo, Thuiszorgwinkel, Vroegtijdige Zorgplanning en Zorgmassage vzw. Ondertussen proefden ze een vruchtendrankje en genoten van een concert met pianiste Yanna Penson en cellist Vincent Werbrouck.