Een gulle gift

image-2015-11-12 (2)

Enige tijd geleden diende een medewerkster van Torfs  ons goede doel (OIGO) in als project bij het Torfsfonds.

Fier stuurde ze ons volgende mail door :

We zijn heel blij jou te kunnen vertellen dat jouw project werd geselecteerd!

We hopen dat de centjes voor vzw OIGO heel goed besteed worden, maar daar twijfelen we niet aan.

We reserveren binnen ons Torfsfonds het maximum bedrag van 2.500€ voor jouw project!’

 

Wij zijn blij en heel gelukkig met deze gulle gift !

Uiteraard zal OIGO dit mooi bedrag goed spenderen.

 

Oigo op de kerstmarkt

Naar jaarlijkse gewoonte staat de OIGO-stal op de kerstmarkt te Laarne op 18 december.

Hartelijk welkom voor een warme babbel!

Michiel zorgt voor een sprankelend glaasje en een lekker taartje.

IMG_0942

 

Infoavond Manu Keirse – 18 november 2015

10262keirse

“Alle gesprekken vonden één meter boven mijn hoofd plaats”

VZW OIGO organiseert voor de tweede maal dit jaar een infoavond met dit keer als ​gastspreker Professor Dokter Manu Keirse​, auteur van diverse boeken rond het thema ‘Omgaan met ziekte en verlies’.

“Alle gesprekken vonden één meter boven mijn hoofd plaats”​ is het

onderwerp van deze avond, waarin dieper wordt ingegaan hoe men als ouder of volwassene kan omgaan met kinderen of jongeren bij de confrontatie met een levensbedreigende ziekte.

De jarenlange ervaring van Dokter Manu Keirse op dit terrein staat garant voor een bijzonder leerrijke avond.

Daartoe nodigen wij u van harte uit.

Datum ​: woensdag 18 november 2015

Aanvang​ : 19u30

Locatie​ : feestzaal restaurant Dorp 49 Kalkendorp 49 – 9270 Laarne (ruime parking aanwezig)

Toegang​ : gratis

Reservatie is vereist via mail :  ​info@oigo.be​ of telefonisch :  0493/18.31.62

Film motoren voor OIGO 2015

Motoren voor Oigo from ProDrone on Vimeo.

Motoren voor OIGO 2015 een eerste impressie

Zaterdag jl heb ik de rit voor dit jaar gereden met Peter. De verwachtingen waren hoog gespannen, de dag ervoor had Christophe de rit verkend en hij was heel positief, afwachten maar ….

Na een rustige aanloop via Destelbergen en Lochristi VespaGTV.jpgkregen we een eerste indruk wat Gent ook te bieden heeft, nl zijn uitgestrekt haventerrein. De aanblik was indrukwekkend, zeker als het eerste keer is dat je dit ‘vergeten’ gebied verkent. En ja, dit is ook Gent dacht ik bij mezelf ……. Na een aantal km op industriegebied en de overzet in Langerbrugge zetten we koers, richting Meetjesland. De aanblik werd totaal anders, industriële wegen maakten plaats voor meer rustige wegen met enkele leuke bezienswaardigheden zoals het kasteel van Poeke.

Lees meer