Naar aanleiding van 10 jaar heksengilde Laarne kan u de hele maand genieten van een mooi versierde Kasteeldreef met uniek aangeklede uilen! Ook de OIGO uil heeft daar een plaatsje.
Kiezen voor de mooiste uil kan, via sms, op 0497/17.40.37
Dit schreef Kimberley Defrene op haar blog //wandelenvooroigo.weebly.com
‘Op zondag 21 september 2014 vond onze jaarlijkse Wandeltocht tvv OIGO plaats. Oigo staat voor Opgeven Is Geen Optie. Oigo zet zich in voor Kankerpatiënten Uz Gent. Zo realiseerden ze afgelopen jaar de vernieuwing van het terras voor Palliatieve zorgen.
De wandeltocht bracht €3000 op. Net als vorig jaar mochten we 250 wandelaars verwelkomen. Daarnaast kwamen honderden sympathisanten hun steun betuigen door een glaasje te komen drinken en of een tombolalotje te kopen. Naast de opbrengst van de wandeltocht was er ook de opbrengst van de veiling. Deze bracht dit jaar €250 op. Daarnaast mocht het bestuur van VZW Over The Rainbow een cheque van €250 in ontvangst nemen, geschonken door De Rode Lopers (Roparun).’
OIGO dankt Kimberley en haar team voor deze puike organisatie !
Op 12 september 2010 ter gelegenheid van de eerste editie telden we 136 motorrijders en evenveel ontbijters.
Voor onze lustrumeditie op zondag 14 september ll. mochten we niet minder dan 560 motorrijders (451 motoren) en meer dan 500 ontbijters verwelkomen. Zowel ’s morgens als ’s avonds zat onze tent bomvol.
De foto’s van 14 september 2014 kan je hier bekijken.

Een uitgebreid ontbijtbuffet (met eieren en spek) in een uniek kader, een boeiende motorrit met oog voor meer dan enkel het motorrijden, na- of bijpraten in ‘Marc’s motorcafé, als afsluiter een uiterst verzorgde BBQ met zicht op het prachtige Kasteel van Laarne, dit zijn de vaste ingrediënten van ‘Motoren voor OIGO’.
De fiets aan de gevel van de buren heeft plaats gemaakt voor 3
poppen in de nationale driekleur ter gelegenheid van de Wereldbeker voetbal in Brazilië.
Het ‚ezelskotje’ en de garage van de firma Kuppens op de parking van Gerda en Marc zijn de stille getuigen van de voorbije editie van ‚Fietsen voor OIGO’.
Net zoals alle voorbije edities was het ook dit jaar opnieuw een schot in de roos!